poniedziałek, 13 stycznia 2014

Życie w USA- Chicago

Postanowiłam zacząć pisać bloga ze względu na duże zmiany jakie miały miejsce w moim życiu, a zwłaszcza w 2013 roku. Ostatni rok był dla mnie przełomowy. Wiele się działo i jeszcze więcej się zmieniło. Mam zamiar przedstawić Wam moje obecne miejsce i to czym się interesuję. 

Na początek kilka słów o mnie:) 
Mam na imię Adrianna i 23 lata. Obecnie mieszkam w Chicago. Pierwszy raz przyleciałam do USA w 1998 roku. Potem praktycznie co rok przylatywałam, głównie na wakacje, gdyż szkołę i studia kończyłam w Polsce.
Od dłuższego czasu czytam blogi a od niedawna zastanawiałam się czemu by samej nie zacząć coś pisać. Teraz ze względu na moje miejsce zamieszkania mogę Wam przedstawić trochę inny punkt widzenia. 

xoxo Adri

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz